lördag 29 april 2017

Tomt på bloggen, men inte stillestånd precis ...

Det har varit så intensivt att jag helt enkelt inte tagit mej tid att skriva här. GPF-dag, "Gemensamma PlaneringsFörutsättningar" eller borde det heta GPS den visar ju vägen framåt!
Gruppmöten och mitt första VITA HUS-möte, en ny inblick i Landstingsvärlden. Läsa handlingar till KS, uppvakta Monica på födelsedagen, åka på styrelsemöte och ha vägmöte, kan jag se i almanackan.

Jag kan även se allt som växer i krukorna runt omkring mej, så många olika sorter har jag nog inte haft tidigare. I dag är bondbönorna jordade! Nu nedräkning inför Valborg ...


Förgyller med veckans bilder ...


 
Med på sidan måste jag också ha min lilla Rödhake, som räddades undan katten!

 
Hittade den lilla Rödhaken nedanför glasdörrarna, vilade en stund på krattan uppe i vinbärsbuskarna, dit inte katterna hittade. Flög kvittrande iväg efter en stund!

Inga kommentarer: