tisdag 25 juli 2017

Herrgårdsgult hus med mörkbruna knutar :-)

På förekommen anledning:
Det här med färg sitter i betraktarens ögon, det får vi respektera. Självklart! Gulockra och svart, en fin kombination i mina ögon, jag som i många år bodde i ett herrgårdsgult hus med bruna knutar och fönster ... nu ommålade till vita efter förhandlingar :-)

Härligt med färgklickar!

Säger bara Cirkustomten, Bryggeriholmen och Gnestahems hus vid Lokstallet. Jag gillar de nya husen, liksom jag alltid försvarat övriga färgklickar!!

PS .. nyss var jag och för andra gången kollade in husen. Just nu föredrar jag de svarta, med lite gult eller  kanske är de gula bättre med violetta blommor framför. Tänk så härligt att få plantera med så läcker bakgrund..
Så här ser det ut utanför vårt garage

Inga kommentarer: