fredag 5 januari 2018

Rätat ut frågetecken ... Någon borde ringt!

Vindlade in mej in i Hemsidans träd, som en av ansvariga för sidan. Vi jämförde där vi satt med varsin dator och försökte förstå. Jag fixade även in några bilder i arkivet, och en bild i annan orts arkiv.
Mailadresser till Centerkvinnor och ett brev skrevs ... Vi får se hur många svar hon får.

Mat ... Fick sen dagens överraskning ... Gnesta kommun söker en biträdande förvaltningschef till Barn- och utbildningsnämnden!!!
....... och jag är ju bara 2:e vice ordförande i just den nämnden 😟!
Visst borde jag ha fått veta det innan det publicerades, inte behöva läsa det på Facebook, trots att jag tillhör oppositionen??
- så har jag nu en förklaring. En person slutar och en ny anställs med en helt annan befattningsbeskrivning. Visst är det så att det är informatören som ska förvissa sig om att det blir tydligt för alla.

Inga kommentarer: