Ingalill Fredriksson
Med lite smått och gott ...
Visar inlägg med etikett
Sigtuna kommun
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
Sigtuna kommun
.
Visa alla inlägg
lördag 25 januari 2014
Norra Sigtuna stad.
Vi politiker och tjänstemän, besökte i går Sigtuna kommun och fick målande berättat hur de gått tillväga vid medborgardialogen
”Norra Sigtuna stad”.
Lyssna, läs och kom och delta vid omdaningen av Gnesta Centrum.
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
!>!>