Visar inlägg med etikett vackert väder. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett vackert väder. Visa alla inlägg

fredag 16 september 2011

Nej, nu tar jag hälg ...

"Älgen missade tåget – tvingades älga iväg
De är som vi.
Klättrar i träd, blir berusade – och väntar på tåget.
De senaste veckorna, mitt under pågående älgjakt, har vi sett flera exempel på älgar som beter sig synnerligen (o)vanligt."

Läs hela artikeln …
Lite skoj … bland alla nyheter!

Ha en trevlig helg ... i det härliga vädret!