söndag 10 juli 2011

Trädgårdens röda guld ...

Biggaråer, smultron, hallon, vinbär och körsbär … och svarta vinbär. Visst är det en härlig tid!? Och gurkor också … En frys är avfrostad så nu ska vi försöka få lite ordning, så man vet vad som finns var.

Jag har beställt svalare väder en dag nästa vecka så att jag kan baka, frysen är nästan brödlös.

Försöker också hitta i den nya datorn … sparar och hittar ibland tillbaka dit jag tänkt, men ännu så länge får jag i stället nya upplevelser, som jag sen inte hittar tillbaka till heller! Hm …

Men knepigast är det med alla mailadresser som fanns i den pajade datorn, jag veeet att jag borde ha sparat! Letar i den urgamla och hoppas att det är rätt agress.

Ni som vill vara med på min maillista kan väl skriva en rad …
Ha det bra i sommarvärmen!

Inga kommentarer: