måndag 6 februari 2017

Kanske kan det kallas Kursvecka

... när jag inte varit på kurs har jag provat om jag kommit ihåg rätt, det jag lärde mej! Men så var det inte alltid. Först tänkte jag skriva att "Nu är jag fullärd" för det gäller ju att satsa mot trädtopparna om man ska komma nån`stans.

Hemsidesskötsel
Släktforskning
Som ni alla förstår har jag nu en viss inblick!

Foto taget till Centerpartiets hemsida ...

Nu är vi igång igen efter helguppehållet. Möten har blandats med intensiva kursdagar, så jag har nästan tittat på datashärmen hela veckan. Vad dyker upp om jag trycker här eller där eller försvinner allt till en för mej främmande plats!!? Min farmor, var har hon bott? "Jag ska hitta hennes liv!" Varför frågade jag inte henne.

I dag KS med Vindkraftsnej till Eolus etablering i Dunker. Biföll, men det gjorde inte alla ledamöter. Intressant vilka som inte bekände färg.

Inga kommentarer: