tisdag 20 februari 2018

Renoverar, sorterar, kastar ... men tror att jag fortfarande behöver en hel del saker ...

Visst är det konstigt, tummar på sakerna och lägger dom i högen för spara! Eller är det i bra att ha-högen, men jag blir bättre med åren. Var och lyssnade på David Batra förförra veckan, han tog inte upp döstädning ... kanske blir det nästa show ...

Ett välbesökt KF, heldag med Barn- och utbildningsnämnden, årsmöte i Centerpartiet och Landstingsgruppsmöte i Oxelösund. LRF-möte och äganderättsfrågor och genomläsning av ärende från Samhällsbyggnadsförvaltningen.

Förberedelser inför nästan alla möten och många funderingar efteråt, vad är nästa drag? Beredd inför nästa möte ... följa upp det som beslutas.
Och så nästa mandatperiod mitt i allt annat. Snart nomineringsstämma, få se om jag behåller min plats från valberedningens förslag. Återkommer när allt är spikat ... men innan dess ska vi i C skriva remissvar på ÖP:n och lite andra möten ... mycket att läsa!

Inga kommentarer: