måndag 1 februari 2016

Så har jag då hunnit en del ...

Intervjuer pågår för att få en chef till Barn- och utbildningsförvaltningen. Ett både svårt och intressant jobb.

Årsmötestid, Centerkvinnorna i Gnesta var först ut. Vi har kul på våra möten, så även om vi inte är så många vill vi ha våran avdelning kvar, Centerpartiavdelningen tänker uppgå i Kommunkretsen. Inger Fredriksson från Förbundsstyrelsen var hos oss ... deltog i mötet och förtydligade de remisser, som vi i gruppen ska ta oss an om en dryg vecka. Och jag får tacka för att på nytt vara ordförande ... och tillsammans med AAAA bilda styrelse.

Torsdagen på Södertuna slott, där Inger och jag var "allmänhet" som lyssnade på Regionförbundets styrelse. Sveriges regionindelning var ett av ämnena. Den 9 mars har vi kartan från Barbro Holmberg och Kent Johansson. "Då blir det säkert liv i luckan."
Enda utomgårdsaktiviteten på fredagen var "klipp", för att sen se bra ut när jag återvände till Södertuna två gånger på lördagen.
Först strategisk planering tillsammans med partikollegor i Centerpartiet, under dagen för att sen vara med på Gnesta kommuns Näringslivsgala. Grattis till alla Er som fick Era välförtjänta utmärkelser.

Sen tog jag Helg en dag och sorterade min vecka!




Tänk vad man kan "Hitta.se" när man söker efter annat!

Inga kommentarer: