torsdag 29 juni 2017

Fick en Avisering - Leverans på väg

Två kollinummer som är klickbara ... När jag då ska "spåra mitt PostNord-paket ... Får jag veta ... "Ogiltigt försändelse-id eller kollinummer".!
"Man bara undrar, var är den nu "... Fast det är ingen båt jag skickat efter!

I dag Fredag fungerar läken:
*  Det ena paketet anlände till Örebro i går 15:45 och nu är det på väg. Kommer hit om 3 dagar.
*  Angående det andra paketet kan jag se i rutan 1 dam 170 cm lång och ett paket 298 cm långt. De är på väg och kommer att anlända om 3dagar.

I dag TISDAG den 4 aug 14.30 kom det korta paketet men ingen dam, i går lovade nämligen Post Nord att det skulle anlända en dam på 1,70 med båda paketen. Lantbrevbäraren som kom med korta paketet hade inte heller sett damen! Nu väntar jag på ett paket på 2,98 och damen.

Inga kommentarer: