söndag 10 augusti 2014

Valkonvent 2014 ... 37 dagar kvar till VAL 2014!

Nu startar vi!

NÄRA DIG ... Centerpartiets vallåt.


NÄRA DIG.
Här hos mig. Där hos alla, Dig.
Överallt i hela landet.
Eget liv. Egna drömmars driv.
Lika värt, för alla.


Nära nära Dig. Nära nära mig.
Så ett frö och låt det växa.
Nära nära Dig.
Nära nära Dig. Nära nära mig.
Låt det gro och låt det blomstra.
Nära nära Dig.


Våga tro. Våga väx och gro.
Du är den som behövs.
Det lilla, blir till det stora.
Du kan själv. Vad de än säger.


Nära nära Dig. Nära nära mig.
Så ett frö och låt det växa.
Nära nära Dig.
Nära nära Dig. Nära nära mig.
Låt det gro och låt det blomstra.
Nära nära Dig.


Nära Dig. Nära mig.
Låt det gro och låt det blomstra.
Nära Dig.


Nära nära Dig. Nära nära mig.
Så ett frö och låt det växa.
Nära nära Dig.
Nära nära Dig. Nära nära mig.
Låt det gro och låt det blomstra.
Nära nära Dig.


Låt det gro, låt det blomstra.
Nära Dig.

 NU KÖR VI!

Inga kommentarer: