lördag 19 september 2015

Hitta Centerpartiet ...

Datorer är bra och bra hemsidor är bra när man vill hitta till exempel en förening så Gnesta kommun har ett föreningsregister där vi från Centerpartiet antog att vi fanns med ... den 3 september fick jag ett mail om att jag skulle gå in på kommunens hemsida för att kolla om uppgifterna var rätt men jag hade inte tid just då utan öppnade mailet den 15 september och upptäckte att Centerpartiet inte fanns i registret utan endast Centerkvinnorna det var därför jag fått mailet sen fick jag på onsdagen i förra veckan veta att det var partierna som fick se till att de var med i registret och då kan man ju undra hur Centerpartiet ska veta att NÅGON har strukit Centerpartiet ur registret för när jag sen försöker nå Föreningsregistret på kommunens hemsida kommer jag inte dit utan det poppar upp en ruta "Hoppsan, nu blev det lite fel"

kanske spelar det inte så stor när man nu inte kommer in till registret om Centerpartiet finns med eller inte MEN den 3 september kom frågemailet om ändringar och där finns inget datum när ändringarna senast ska vara inne MEN jag kan meddela att den 17 september fick jag veta att registret redan var sänt till tryckning så under rubriken POLITISKA FÖRENINGAR kommer ni inte att hitta

Centerpartiers kommunkrets

Centerpartiet i Gnesta med adress till vår Hemsida och Facebook

Som av en händelse fattas även Folkpartiet och Vänsterpartiet i registret.

Inga kommentarer: