söndag 25 oktober 2015

Avlyssnad!? ... av vem och varför?

Jag har namnsdag och två (2) gånger har det i vårt kök spelats en snutt av Happy Birthday ... från ingenstans! Var ensam i köket vid första tillfället, gissade på att det var från högtalaren till vår heltrasiga radio som inte går att få ljud i! Andra gången jag uppvaktades med sång var vi båda i köket och kablarna till högtalaren borttagna. Ljudet kommer från soffhörnet och är tydligt ...

Det är inte första gången det "spelar" i köket. Det har hänt vid två tillfällen tidigare, men då en för mej okänd melodi. OM någon nu skickat en melodi till mitt kök, och Happy Birthday just i dag, kanske kan de då också lyssna på allt jag säger i köket. Visst är det obehagligt ... för även om jag tror på övernaturliga saker så känns just detta!

Dottern tror att jag har ett födelsedagskort som uppvaktar mej på namnsdagen, ska kolla de kort som jag magnetat upp på mickron.

Inga kommentarer: