söndag 5 juni 2011

Veckan som gått ...

Firade 41-åringen med en såg i present! Stadsbor som flyttar ut på landet behöver allt möjligt.


I alliansen har vi gjort en oppositionsbudget … som vi ska presentera på kommunstyrelsen på tisdag!
Den grillade älgfilén vi bjöds i torsdags var häääärlig … med potatissallad och maräng- jordgubbsefterrätt, ute i den ljumma kvällen. Men sen kom myggen!
Spara och Slösa … ja, vår aktieklubb åt middag på Gnesta Strand, med många härliga skratt och spa-planering!


Och … så på Gnesta Marknad, som startade för 28 år se´n, 4 juni 1983! Självklart köpte jag nya örhängen, det gör jag alltid på Gnesta marknad! Fast i år köpte jag två par, och ett halsband, som inte går att beskriva utan måste ses. ”Kommer att förevisas på kommunfullmäktige den 20 juni!” Sommarbakelserna på Humbles var … precis som de ska va´……

Nu ska jag fortsätta att läsa kommunstyrelsehandlingarna, jag har lite kvar

Inga kommentarer: