fredag 12 augusti 2011

Så byggdes katedralen?

Visst är det härligt med semester, men har man trädgård gäller det att vara väldigt utvilad när man kommer hem. Såklart har jag inte hunnit med allt, en del är förväxt och får bli nästa års frö! Bondbönor, ny grönsak i vår trädgård, är en positiv överraskning som är här för att stanna. Betorna i alla färger, där gulbetorna sen flera år tillbaka är min favorit … och tomaterna har kommit igång. Ock gurkorna förstås, de är GODA!

Det har aldrig varit min mening att visa alla mina bilder från semestern … men håll utkik på högerkanten, där kommer bilder att dyka upp.


Vi såg två bildspel på katedraler, helt olika. Det första fotade jag inte eftersom jag antog att min telefon inte skulle kunna fixa bra bilder … men bildspelet på den andra katedralen var sååå speciell. För att vara på en katedral! ”Byggnadsarbetare!?”

Inga kommentarer: