tisdag 19 juli 2016

"Liljedalshemmet, simhallen, cykelvägar och Klemmingsbergsbadet!"

En rubrik från min blogg daterad 14 augusti 2014. Första tanken är att tiden verkar ha stått helt still sen dess, det har den inte men det gååår väääldigt lååångsamt!
Den bloggen föranleddes av en SN-artikel och det gör dagens blogg också. I Gnesta kommun har vi haft badbuss och badtaxi som kommunen betalat i många år, men varje år låter det i Södermanlands Nyheter som det är något som kommunen bjuder på just i år.

Kanske är jag överkänslig, kanske läser jag slarvigt ... men skriv någon gång att det finns möjlighet för kommuninvånare att utan kostnad kunna besöka vårt fina bad även i år. Allt startade med att en kommuninvånare med buss hörde av sig till kommunen, långt före medborgarförslagens tid.

Den gamla bloggen från 2014 hittade jag när jag sökte efter tidigare bloggar om Klemmingsbergsbadet ...

LÄS OCH LE ...

Inga kommentarer: