söndag 15 mars 2009

Söndagseftermiddag!

Hur många gånger har ni lovat er själv att börja träna? Jag har tränat, gjort uppehåll och inte kommit igång igen. Tänk om jag ändå gjort det då hade jag varit piggare, nu när jag gör sista genomläsningen av kommunstyrelsehandlingarna

Vi har trädgårdsarbetat, längst ner i vår trädgård. Kapat i körsbärsskogen, glesat i hasseln och tagit en gran … fast de´ var bara utöver fruktträdsklippningen. Det är krattat och allt är bortkört … såå lite träningsvärk får jag väl ta.

På dagordningen i morgon har vi årsredovisningen 2008 … ett år med en pluspost på sista raden, fast tankarna far såklart iväg till hur det kommer att bli. Tufft är alla överens om ett, två eller tre år framåt!

Fast det finns lite olika åsikter om vad en årsredovisning är … Slutet på något gammalt, början på något nytt? … eller en avstämning att jobba vidare med?

För allt blev inte klart, kanske för att målen är för höga?

Inga kommentarer: